Cliënteninformatie

Privacybeleid

Binnen het kader van de Europese privacy wetgeving  (GDPR) stellen wij alles in het werk om uw gegevens veilig te bewaren. Indien u zich online of telefonisch aanmeldt, krijgen wij uw naam, telefoonnummer en e-mailadres; ook deze worden veilig bewaard. We gebruiken uw persoonlijke gegevens enkel om uw vraag te beantwoorden. Uw gegevens worden nooit aan commerciële derden doorgegeven.

De verzamelde informatie wanneer u ons belt, mailt of zich online aanmeldt, dient enkel en alleen voor intern gebruik van de klinisch psychologen die bij de PsychologenAssociatie werken. Enkel de collegae van de PsychologenAssociatie en de beheerder van de website* hebben dus toegang tot deze informatie. Uw informatie wordt gebruikt om u door te verwijzen naar een psycholoog van de PsychologenAssociatie en om statistieken anoniem bij te houden (aantal aanvragen, gestarte therapieën, soort therapie, ...).

Uw informatie wordt verwijderd door een e-mail te sturen naar info@psychologenassociatie.be met de vraag om uw gegevens te wissen.

Meer uitleg over ons beleid op het vlak van gegevensverwerking kan u vinden in het document ‘Privacybeleid’ hieronder.

* Deze website wordt onderhouden door Cloudmen bvba; zie Algemene Voorwaarden Cloudmen art15